Jeg er tilbake!

Categories Hverdag, Reise

I AM BACK, BITCHES!

Jeg har ikke blogget siden november 2019, men nå er jeg tilbake. Jeg har savnet å blogge siden jeg egentlig har gjort det relativt jevnlig siden jeg var rundt 11 år gammel, det er 16 år med blogging! Jeg har derimot vært aktiv på både Instagram og TikTok.

Siden sist gang jeg blogget har det vært en global pandemi, jeg har startet to egne bedrifter og så mye mer. Men nå er jeg altså tilbake, og med en plan!

Jeg kommer til å blogge jevnlig fremover siden dette er noe jeg faktisk har lyst til å drive med og jeg har virkelig savnet å blogge. Planen er å alltid poste minst to innlegg i uka. Et på onsdag (temainnlegg) og et på søndag (hverdag, livsstil). Og med ekstra innlegg sprinklet i mellom om det er noe spesielt som skjer. I tillegg hvis jeg er så heldig å få sponsorer eller reklame innlegg vil de alltid komme som ekstra innlegg i tillegg til de to på onsdag og søndag.

Følg meg gjerne på instagram siden det er der jeg oppdaterer aller mest.

VERO MODA CROP TOP//MAKEUP MEKKA FIGURE PENDANT//MAKEUP MEKKA FIGARO NECKLACE

Slenger med en haug med bilder fra da vi var i Sandefjord forrige helg. Været var helt supert og det var godt å ha en langhelg med fri. Vi gikk tur, tok masse bilder, grillet og koste oss. Vi spiste også pizza på Peppes med faren min, stemoren min og svigers.

MAKEUP MEKKA THIN TWISTED NECKLACE

Håper dere får en strålende mai!

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg er tilbake!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *