Denne uka | 02. – 08. mai

Categories Hverdag

Denne uken har egentlig gått veldig fort og det er mye spennende som skjer om dagen. Jeg har også vært mye mer aktiv på Instagram, spesielt på stories noe som har vært og fortsatt er et mål for meg da jeg elsker sosiale medier og ønsker å jobbe mer med dette fremover.

Feel Good Card Deck//Sally Hansen – Miracle Gel #270 Street Flair//AriZona – Green Tea and Honey

Det er noen ting som skjer litt bak kulissene som jeg ikke har skrevet noe om her enda, men det er positive ting som skjer i livet om dagen. Jeg jobber også en del med manifestering og jeg prøver å lære meg mer om tarot og andre spirituelle ting som jeg ønsker å dele mer om etterhvert. Jeg ønsker også å kunne tilby tarot lesing etterhvert for de som ønsker det!

ESSIE – #252 Maximillan Strasse Her//Makeup Mekka – Figure Pendant//Makeup Mekka – Figaro Necklace//Makeup Mekka – Crystal Hoops

Ellers så har jeg vært hos tannlegen denne uken og hentet mitt nye sett med “clear aligners”. Jeg har lenge ønsket å få fikset opp i tennene mine og jeg er så glad for at jeg har kommet i gang! Jeg er på sett 13 av 24 nå og jeg merker stor forskjell. Jeg kommer til å lage et dedikert innlegg om hele min “tannreise” etterhvert. Jeg ble også intervjuet av Dental Media om dette for en liten stund tilbake så jeg kommer til å dele intervjuet når det blir publisert.

Makeup Mekka – SMOOTH HANDS EXFOLIATING HAND PEELING//Makeup Mekka – CREAMY DREAMY – CORAL//Makeup Mekka – TEDDY BAG//Makeup Mekka – HYDRA SKIN MICELLAR WATER TRAVEL SIZE//Makeup Mekka – CARROT WHIPPED DAY CREAM SPF15//Makeup Mekka – SKIN GLOW LENE ORVIK X MAKEUP MEKKA

Ellers så håper jeg du har hatt en fin uke og helg!

Og husk at det kommer nytt innlegg hver onsdag + søndag.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *