Kafétur

Categories Mat og drikke

Jeg fikk ikke somlet meg til å blogge i uka som var, men jeg tok en del bilder. Så derfor tenkte jeg å dele noen av bildene jeg tok med dere. Som dere ser spiste jeg ute et par dager, noe jeg ikke pleier å gjøre. Men det var utrolig godt og koselig å sitte på kafé og bare se på alt som foregikk rundt meg.

De første bildene er fra Café Jeanette i Brumunddal. Hvis du er i området anbefaler jeg absolutt å stikke en tur innom kaféen. Jeg stakk bare innom fordi jeg hadde litt tid å slå i hjel før jeg skulle ta en buss hjem og jeg er veldig glad jeg endte opp med å sette meg ned akkurat der.

De to siste bildene er fra La Baguette på CC Gjøvik. Jeg og samboeren var der en liten tur bare for å finne på noe egentlig. Vi var veldig sultne begge to, så vi bestemte oss for å ta oss en matbit. Favoritt baguetten min, kylling og potetsalat, har dessverre blitt fjernet fra menyen. Jeg bestemte meg derfor for å prøve den nye som har tatt over med kylling og avokado. Den var utrolig god og anbefales sterkt! Men jeg ønsker meg uansett at de skal få tilbake kylling og potetsalat fordi ingen slår den etter min mening.

#mat | #byen | #labaguette | #kafe | #baguette | #food | #foodie | #bilder | #fotografi

1 kommentar

1 thought on “Kafétur

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *