Tangen Dyrepark

Categories Hverdag, Reise

I går var jeg , samboeren og en kollega av samboeren i Tangen Dyrepark. Det var super koselig og vi fikk hilst på masse nydelige dyr og matet dem.

Jeg absolutt elsker dyr og natur. Det jorder meg og er en perfekt måte å få litt pause fra alt stresset i hverdagen.

En av favorittene mine var silkeapen. De var så bittesmå og søte, og hadde masse energi og klatret rundt.

Hvis du leter etter noe å finne på i sommer vil jeg absolutt vurdert å tatt turen innom Tangen Dyrepark.

Da vi var ferdige i Dyreparken dro vi til Bubble Waffle i Hamar. Jeg kjøpte en Kinder bubble waffle of en ‘Strawberry Blast’ boba te. Det smakte sinnsykt godt og kan absolutt anbefales!

Håper du har hatt en fin helg!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *