→ NY BLOGG ←

Categories Blogg

Velkommen til min nye blogg!

Jeg heter Lisa, er 23 år og bor i Moelv. Jeg har blogget på og av i over ti år og hatt flere blogger i løpet av årene. En av grunnene til at jeg har slitt med å holde motivasjonen oppe til å blogge på den forrige bloggen min var at jeg følte den hadde blitt litt upersonlig og grå. I tilegg var jeg ikke fornøyd med bloggnavnet mitt som jeg lagde midten av tenårene uten å tenke noe særlig på at jeg skulle ha samme URL i flere år. Så jeg følte jeg trengte å lage en ny blogg og starte med helt blanke ark.

Planen min med denne nye bloggen er å ha flere og bedre bilder og kvalitet over kvantitet når det kommer til innleggene. Interessene mine som jeg kommer til å poste om her på bloggen består i hovedsak av turer, bøker, mat, interiør, filmer, tv-serier, musikk, katter, fotografi, bullet journaling og reise.

Det er bare å spørre om du lurer på noe! Legg igjen en kommentar eller send meg en e-post.

 

#BLOGG | #DESIGN | #OMMEG | #LISABERGERSEN | #SELFIES | #MOELV

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *