Bursdag og 17. mai

Categories Hverdag

I helgen var jeg hos moren min på Toten en tur. På fredag var vi innom gartneri og hadde tacokveld med broren min og kjæresten hans. På lørdag handlet vi inn til bursdag, gikk en tur og spiste hjemmelaget pizza til Eurovision finalen. På søndag ble det litt baking og jeg feiret bursdagen min hos moren min med med familie.

17. mai ble feiret hjemme hos oss i år. Dagen startet med at jeg lagde hjemmelaget potetsalat og en god 17. mai frokost. Deretter bakte jeg masse hjemmelagde hamburgerbrød og pølsebrød, lagde hjemmelagde burgere og bakte en bærkake med 17. mai fra Oslo på TV i bakgrunnen. Jeg elsker å lage mat, og det ble en kjempegod grillmiddag med familie.

Blomsterkjole – LINDEX//Carina Lift – PUMA

Det var strålende sol hele dagen og feiringen ble kjempekoselig!

Q:
Hvordan feiret du 17. mai?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *