3 Current Faves

Categories Favoritter

Monki – Bluse (Zalando)//ESSIE – Ballet Slippers

Ballet Slippers neglelakk fra Essie! Trenger jeg å si mer? Altså denne fargen ser så fin og ren og elegant ut!

Idyll jordbær is fra Hennig Olsen. Denne er SÅ god, og en stor favoritt her hos meg. Oppdaget denne da jeg var i Sandefjord for et par uker siden og jeg har allerede spist opp tre bokser av den. 🙊 Også et stort pluss at den er plantebasert.

ESTRID

Ikke sponset! Men absolutt elsker Estrid. Høvelen er så god, elsker fargene de kommer i (jeg har rosa og samboeren har den lilla). Og akkurat da jeg var tom for blader dukket det fire nye opp i postkassen! ✨️ Det er så lett og velge når du skal få nye blader i posten og de er så gode og bruke.

Hva er dine Current Faves?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *