17. mai antrekk

Categories Antrekk

Denne uka blir det litt bytt på innleggene. Temainnlegg kommer i dag og hverdagsinnlegg kommer på onsdag. 🙌🏼

Jeg tenkte å dele mitt 17. mai antrekk for i år. Jeg hadde også det samme antrekket da jeg feiret bursdagen min i går (jeg har egentlig bursdag i dag). 🎉

4PK HÅRKLEMMER – HM//BALLET SLIPPERS – ESSIE//KJOLE – LINDEX//CARINA LIFT – PUMA//FLOWER HUGGIE HOOPS – MAKEUP MEKKA//FIGURE PENDANT – MAKEUP MEKKA//SENSATION – GLÖD SOPHIE ELISE//FIGARO NECKLACE – MAKEUP MEKKA

Håper du får en super 17. mai! Jeg kommer med nytt innlegg på onsdag hvor jeg kommer til å dele litt bilder fra min 17. mai feiring og hvordan den ble.

Q:
Hvordan skal du feire 17. mai?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *